Laan van Kronenburg 14 1183 AS Amstelveen
+31 (0) 20 3208831

BagOffice geeft duizenden kanjers energie met speciale ‘Vierdaagse Nijmegen’ goodiebags.

Dinsdag 17 juli is het zover: dan gaan duizenden kanjers de uitdaging aan om de Vierdaagse Nijmegen met succes te volbrengen. Dit betekent vier dagen intensief wandelen om het felbegeerde Vierdaagse kruisje te verdienen. Voor extra steun, ontvangt iedere wandelaar de speciaal samengestelde goodiebag van BagOffice. Meer energie, in een tasje!

BagOffice, dé goodiebagspecialist van Nederland, stelde de ‘new energy’ goodiebag samen om de wandelaars te verwennen tijdens de grote inspanning. Voor iedereen een zonnebrandcrème, een voedzame reep, leuke veters, maar ook spieren-gel, en een voucher voor een gratis wellness bezoek NA de Vierdaagse. Een ideale verrassing dus voor vooraf – tijdens- en NA de inspanning. De bags zijn duurzaam gefabriceerd en op de voorkant prijkt het vertrouwde Vierdaagse Nijmegen logo. Af te halen door iedere deelnemer, daags voor de start, bij het ophalen van het startbewijs.

‘Het uitdeelmoment kiezen wij heel bewust,’ zegt BagOffice directeur Marjolijn Franken; “De goodiebags zijn bedoeld om de wandelaar op weg te helpen. Dus delen we ze vooraf uit. Zo heb je er voor-, tijdens- en na het wandelen plezier van. Elk item is zorgvuldig gekozen met het oog op de behoeftes van de wandelaars.”

Dat de goodiebag een ware verrassing is voor de duizenden lopers verbaast Franken niet. Ze vertelt: “BagOffice is al sinds 2014 betrokken bij de Vierdaagse Nijmegen. We zijn inmiddels de hele goodiebag gaan leveren… Voor dit jaar hebben we hard gewerkt om met een hele andere, specifieke en relevante inhoud te komen. Daarom hebben we dit jaar gekozen voor een goodiebag, waar je echt uithoudingsvermogen/energie van krijgt, om de finish te kunnen halen. Dus toch weer anders dan vorig jaar…Met een team van vijf mensen gaan we deze uitdaging aan.”

BagOffice spant zich tot het uiterste in om goodiebags te leveren van waarde, voor zowel doelgroep als adverteerders. Marjolijn: “Iedere maand leveren we meer dan 30.000 bags aan diverse bioscopen en deze maand delen we ook de première goodiebag van Mamma Mia 2 uit, op de rode loper natuurlijk.
We stemmen de inhoud van de goodiebag af op de behoefte van de doelgroep, waarbij we inspelen op de gelegenheid, maar ook op het uitdeel-moment. De impact van de goodiebag willen we voor zowel de doelgroep áls de adverteerder optimaal houden.

Als marktleider in goodiebags creëert BagOffice, met haar zeer uitgebreide adverteerdersnetwerk, altijd de beste match tussen adverteerder, event organizer en bezoeker. Inmiddels zijn de goodiebags voor hun opdrachtgevers een belangrijk event onderdeel geworden. Soms zelfs zo belangrijk dat het de reden is voor bezoekers om een event te bezoeken.

Marjolijn Franken: “Vanwege deze populariteit en het nog altijd stijgende aantal goodiebags dat wij maken is de BagOffice goodiebag voor adverteerders een waardevol sampling medium geworden. Deelnemen in onze goodiebags betekent namelijk: Impactvolle 1-op-1 sampling, een landelijk bereik, 100% doelgroep en 0% waste en dat allemaal tegen relatief heel lage kosten (vaak alleen aanlevering deelname).

In Nijmegen straks dus alleen maar enthousiaste wandelaars. De ervaring van het uitpakken…de verrassing…. Franken: “Daar doe je het voor! We vinden het fantastisch om te zien dat wandelaars echt een stukje op weg worden geholpen met onze goodiebags. Eigenlijk staan we te popelen om ze uit te delen…”

Dus…op naar de FINISH!