Laan van Kronenburg 14 1183 AS Amstelveen +31 (0) 20 3208831 info@bagoffice.nl

Goodiebag, goodie-bag, goodybag of toch goediebag?

BagOffice Goodiebag expert

relevante onderwerpen: goodiebag – wie is BagOfficeevent organizersadverteerders

Goodiebags, goodie bags, goodybag, goediebags. Ik heb veel manieren van schrijven voorbij zien komen. De laatste tijd werd ik namelijk overspoeld met What’s- appjes, e-mails en Facebook berichten. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Maar veelal direct vraag: Wat zijn goodiebags eigenlijk?

Hoe leg je dat nou simpel en makkelijk uit? Enfin ik zal het proberen. Een goodiebag is: Een goed gevulde bag met hierin goodies, producten, items, vouchers van diverse merken. Deze tassen (bags) worden na afloop van een evenement uitgedeeld, denk hierbij aan een Ladies Nights event in diverse bioscopen, premières, maar ook een Fashion Bloggers event, Nijmeegse vierdaagse, bedrijfsevent en ga zo maar door!

Event organizers, zijn vaak onze opdrachtgevers voor de goodiebag. Zij willen graag zo’n tas uitdelen, omdat het een positieve ervaring oplevert bij bezoekers. Zij gaan met een goed gevoel naar huis, want een cadeautje (zo wordt de goodiebag gezien) is altijd leuk! Het effect hiervan is dat de tas zorgt voor een verlenging van het event, de gehele eventbeleving wordt namelijk meegenomen tot aan huis.

Als nieuw lid binnen BagOffice, in de functie van Sales Executive, zal ik mij voornamelijk gaan bezig houden met onze belangrijke adverteerders. Voor adverteerders is een goodiebag een hele mooie (zo niet de mooiste!:-)) sympathieke manier om merken & producten bij de doelgroep onder de aandacht te brengen. Mijn taak is onze adverteerders die verspreiding en impact aan te bieden die zij wensen voor hun product/merk. Een verspreiding (meestal nog gratis ook) onder 100% doelgroep op het juiste moment op de juiste plaats! Ik ga mij hard maken om van elke goodiebag een cadeautje te maken voor de doelgroep, door het samenstellen van een zo passend mogelijke inhoud, waardoor voor de adverteerder de impact het grootst is!

Naast het contact onderhouden met de adverteerders zal ik mij in de toekomst richten op de verdere ontwikkeling van onze goodiebags (hoe kunnen we adverteren middels goodiebags nóg interessanter maken) Ik ben super blij dat BagOffice heeft besloten mij toe te voegen aan hun mega leuke, mooie, gezellige team en hoop jullie binnenkort te spreken.

Groetjes,

Marijke

Deel dit bericht

Goodiebag, goodie-bag, goodybag of toch goediebag?
tech: dodo.nl | design: studioviv.nl