Adverteerders

In een goodiebag voor meer impact

De consument van nu wil verrast worden. Hij wil beleven en ervaren. Een goodiebag is daarom de ideale marketingtool voor adverteerders. Waarom investeren in commercials of print, als de impact groter is middels try-vertising?!

Try-vertising middels goodiebags

Goodiebags zijn impactvol. Het product komt meteen in handen van de consument: hij kan uw product direct ruiken, proeven, voelen en ervaren. Door de koppeling aan het event, wordt direct een positieve merkbeleving gecreëerd.

Deelnemen in goodiebags betekent daarnaast doelgerichte sampling: 100% doelgroep, 0% waste! In de meeste gevallen ook nog eens gratis, waardoor het een interessante aanvulling is op uw gehele samplingprogramma.

Elke maand (gratis) adverteren

Deelname aan een goodiebag is mogelijk vanaf elk gewenst aantal, vaak is adverteren kosteloos. Wij zorgen voor een passend assortiment afgestemd op de doelgroep en garanderen product-exclusiviteit. Voor een goede indruk over de wijze waarop wij de goodiebags samenstellen klikt u hier.

Wel vragen wij: A merken, producten die kant- en klaar zijn voor gebruik, en producten die gericht zijn op lifestyle en entertainment.

Wilt u deelnemen in een van onze goodiebags?

Wij helpen u graag bij de beste inzet en mooiste verspreiding van uw merk en/of product. Bel daarom team BagOffice om uw wensen met ons te bespreken!